Prawdopodobnie nie znajdziemy dziś rozwiniętej firmy, która nie posiada witryny internetowej. Chociaż wydaje się to oczywiste, nie jest wcale takie proste i niekiedy sama strona w sobie nie wystarcza, jeśli nie jest należycie pozycjonowana.

Musimy zwracać uwagę nie tylko na aspekty samego SEO stosując pozycjonowanie, ale również musimy myśleć o doświadczeniach użytkownika (UX), aby wizyta nie była jednorazowa, tylko klient odczuwał chęć ponownego odwiedzenia naszego sklepu. Tu z pomocą przychodzi pozycjonowanie sklepu internetowego shopGold, łączące zarówno efektywne działania SEO, jak i UX, który urzeka odbiorcę od pierwszego odwiedzenia witryny. 

 

Audyt UX strony internetowej

Każda strona internetowa jest wizytówką firmy, która wymaga konkretnych działań, aby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, nie możesz po prostu wdrożyć pozycjonowania, jeśli strona wciąż wymaga wielu poprawek. Pozycjonowanie sklepu internetowego shopGold to dobry plan, jednak w pierwszej kolejności powinien interesować Cię audyt UX – nie jest to aż tak trudne i czasochłonne, jak się wydaje. 

Aby skutecznie przeprowadzić audyt strony WWW, agencje marketingowe najpierw będą chciały dowiedzieć się więcej na temat samego serwisu, o którym z pewnością Ty jako właściciel możesz im opowiedzieć. Najważniejsze, aby wiedzieć, jakie konkretne cele chcesz osiągnąć, do jakiej grupy docelowej chcesz trafiać oraz jakie podjąłeś już kroki w tym kierunku. Jeśli chcesz realizować się w e-commerce, a witryna ma możliwość integracji z platformą shopGold, agencja z pewnością zaproponuje Ci pozycjonowanie sklepu internetowego shopGold, czyli optymalne rozwiązanie dla większości sklepów internetowych, niedrogie a efektywne! 

Jeżeli uważasz, że masz z czymś problem, zgłoś to od razu doświadczonemu ekspertowi. On z pewnością pomoże Ci rozwiązać dany problem i wzbudzić świadomość marki w internecie. 

Kiedy ekspert zbierze już od Ciebie wszystkie niezbędne informacje, czas przejść do najważniejszego etapu, czyli do testowania wrażenia użytkownika. Jest to dogłębna analiza i szczegółowe badania grupy docelowej. Na tym etapie wykorzystywanych jest wiele technik, metod, a także specjalistycznych narzędzi. Ten krok umożliwia znalezienie wszystkich błędów i problemów, które należy naprawić. Następnym etapem jest stworzenie odpowiedniego raportu z wynikami analizy, który szczegółowo przedstawi aktualny stan strony WWW, a także sugestie dotyczące naprawy błędów. 

Kiedy raport z wynikami będzie gotowy, warto skonsultować go z ekspertem, ponieważ tylko wtedy będziesz mógł podjąć odpowiednie działania, aby wyeliminować wszelkie problemy i generować konwersję oraz rozwijać działalność swojej firmy.

Podsumowanie

Pamiętaj, że przeprowadzenie audytu da Ci szersze spojrzenie na błędy w witrynie, jednak jeśli chcesz zaradzić występującym problemom, musisz podjąć konkretne działania razem z doświadczoną osobą w tej dziedzinie. Zadbaj o stan techniczny Twojej witryny, poświęć chwilę na interfejsem i zadaj sobie pytanie, jak Twoim zdaniem powinna wyglądać interesująca witryna internetowa. Gdy wszystko będzie gotowe zastosuj ​​pozycjonowanie sklepu internetowego shopGold, z tą platformą możesz być pewien, że sklep będzie jeszcze efektywniejszy niż Ci się wydaje.